Минулого тижня, з 4 до 11 липня, столичним метро скористалося майже 3,4 мільйона пасажирів, із яких 819 тисяч – пільговики. Про це
Інтервали руху поїздів у пікові години становлять 4-5 хвилин, у інший час – 8-10 хвилин. Детальний графік руху і режим роботи станцій за посиланням http://metro.kyiv.ua/node/103.
Як нагадує підприємство, сплатити за поїзд можна:
- транспортною карткою;
- Qr-квитком;
- Qr-кодом, згенерованим у додатку “Київ Цифровий”;
- безконтактною банківською карткою:
- мобільними додатками ApplePay та Google Pay.
Оператором оплати проїзду в громадському транспорті визначено КП “ГІОЦ“, тож у разі виникнення питань пасажири мають можливість телефонувати на гарячу лінію оператора: 044-366-55-55.
Минулого тижня фахівці “Київського метрополітену” проводили необхідні планові роботи. Зокрема, замінено 46 шпал, 11 брусів на стрілочних переводах та 62 метри рейок. Окрім цього, тривають капітальні ремонти ескалаторів на пересадці “Золоті ворота“ - “Театральна“ та на станції “Контрактова площа“.
Під час повітряної тривоги рух поїздів наземними ділянками призупиняється. Водночас підземні станції як укриття працюють цілодобово.
Під час повітряної тривоги станції метро працюють як укриття. Необхідно виконувати наступні правила:
- при вході в метрополітен як укриття необхідно обов’язково мати документ-посвідчення особи;
- прохід на станції для укриття забезпечують правоохоронці; контакт поліції розміщено біля входу; також для виклику чергового можна скористатися дзвоником біля вхідних дверей;
- уночі працює той же вестибюль, що й у денну зміну.
У столичному метрополітені закликали з розумінням ставитися та дотримуватися умов воєнного стану.