Кияни почали більше користуватися бюветними комплексами. Про це
У лютому 2022 року споживання води становило 25 тисяч кубометрів, в липні – майже 56 тисяч.
“Попри те, що багато людей змушені були виїхати з міста через повномасштабну агресію РФ, обсяги споживання води неухильно збільшувались. В умовах воєнного стану багато продовольчих точок тимчасово припинили роботу. За таких обставин функціонування бюветів було критично важливим, щоб задовольнити потребу в питній воді. Ми ще раз переконались: бюветна мережа має працювати у столиці, адже це безоплатна та якісна вода”, – повыдомила директорка “Київводфонду“ Світлана Козловська.
Із початку воєнного стану динаміка споживання води в середньому зростала на 4 тисячі кубометрів води на місяць.
“Ми приділяємо велику увагу обслуговуванню бюветної мережі. Аварійна служба працює без вихідних і виконує всі звернення без винятку. Якщо щось наразі виконати неможливо (відсутня запчастина, потрібен тривалий ремонт), це фіксується і вказується орієнтовний термін відновлення. Також працюють відповідні служби, які стежать за якістю питної води та постійно беруть пробу в усіх районах міста. У разі виявлення порушень або відхилень результатів якості, інформацію оперативно передають нам, і диспетчер дистанційно вимикає бюветний комплекс за допомогою GSM-модуля, а санітарно-профілактичні роботи проводять протягом трьох днів. Усі результати аналізів розміщуємо на сайті відповідно до кожного бюветного комплексу“, – зазначила Світлана Козловська.
Як раніше повідомляв заступник голови КМДА Петро Пантелеєв, запроваджена торік система GSM-сигналізації на столичних бюветах дала змогу в рази скоротити час на ремонт та аварійне обслуговування комплексів, а можливість дистанційного керування сприяла підвищенню безпеки в роботі персоналу у воєнний час. Нині працівники спеціалізованого підприємства “Київводфонд“ протягом 1-2 годин реагують на поломку бювету та економлять пальне, оскільки частина роботи виконується дистанційно.