Інтернет-маркетинг – це загальний термін для маркетингу товарів та послуг в Інтернеті. Він включає різні методи і платформи для спілкування з клієнтами, такі як веб-сайт, електронна пошта, соціальні мережі та реклама в Інтернеті. Щоб стати гарний маркетологом: треба пройти онлайн курси інтернет маркетингу

625bece920f7f.png

Дізнайтеся більше про інтернет-маркетинг, його роль та значення для бізнесу, а також про те, як використовувати його у своїх інтересах.

Що таке інтернет-маркетинг?

Інтернет-маркетинг відноситься до стратегій, що використовуються для просування товарів та послуг в Інтернеті та за допомогою інших цифрових засобів. Це можуть бути різні онлайн-платформи, інструменти та системи доставки контенту, такі як:

  • Контент та дизайн веб-сайту
  • Рекламне розсилання
  • Соціальні мережі
  • Блоггінг
  • Відео/підкастінг
  • Інтернет-оголошення
  • Спонсорство та платні рекламні акції

Хоча очевидною метою інтернет-маркетингу є продаж товарів та послуг або реклама в Інтернеті, це не єдина причина, через яку компанія займається ним.

Компанія може займатися інтернет-маркетингом, щоб привернути увагу громадськості (створити свій бренд) або провести дослідження. Інтернет-маркетинг також може бути ефективним способом визначення цільового ринку, виявлення бажань та потреб маркетингового сегменту, побудови довгострокових відносин з клієнтами або встановлення авторитету та компетентності у галузі.

Альтернативні назви: маркетинг електронною поштою, веб-маркетинг, цифровий маркетинг.

Як працює інтернет-маркетинг

Інтернет-маркетинг використовує активність клієнтів у мережі, щоб пов'язати їх із бізнесом, звертаючись до них у різних місцях в Інтернеті. Види інтернет-маркетингу, які використовує бізнес, залежить від бізнес-моделі, типу продукції, цільових клієнтів, бюджету тощо.

Контент та дизайн веб-сайту

Бізнес-сайт дозволяє клієнтам:

  • Пошук вашого бізнесу в Інтернеті.
  • Знайти розташування вашого підприємства або контактну інформацію
  • дізнатися про вашу продукцію або послуги
  • Підписатися на ваш список адрес електронної пошти
  • Запросити додаткову інформацію
  • Магазин

Веб-сайти часто використовують пошукову оптимізацію (SEO) для того, щоб їх зміст займав високі позиції в пошукових системах і легко знаходився клієнтами.

Розсилка.

Ви можете використовувати електронну пошту для надсилання прямого поштового розсилки в електронному вигляді, а не через поштове відділення. Збирайте адреси клієнтів, роблячи покупки або реєструючись на сайті, а потім використовуйте ці листи для поширення важливої ​​інформації, заохочення покупок та побудови відносин.

Електронна пошта дозволяє звертатися до клієнтів індивідуально та особисто. Дослідження 2019 року Retail Study, в ході якого було вивчено більше мільярда сеансів покупок, показало, що маркетинг електронною поштою має коефіцієнт конверсії 2,5% порівняно з 1,1% для соціальних мереж. (Найвищий показник конверсії – прямі реферали, 3,0%).

Соціальні медіа.

Більшість споживачів використовують ту чи іншу форму соціальних мереж (SMM), хоча тип, на якому ви зосередитеся, залежатиме від поведінки вашого цільового ринку.

Більше 90% людей віком від 18 до 29 років використовують соціальні мережі у тій чи іншій формі, і хоча з віком їх використання знижується, вони все ще можуть бути використані для охоплення споживачів усіх вікових груп. Понад 60% людей старше 65 років використовують соціальні мережі у тій чи іншій формі, і ці цифри, швидше за все, продовжуватимуть зростати. 2

Наприклад, літні споживачі найчастіше використовують такі платформи, як Facebook; міленіалі часто використовують Instagram; а молоді споживачі більше цікавляться відеоплатформами, такими як TikTok чи YouTube.

З'ясуйте, де проводять час ваші ідеальні клієнти, та зосередьте свої зусилля на цьому.

Веде блоги.

Ведення блогу підвищує SEO вашого сайту за рахунок додавання статей та постів за конкретними цільовими ключовими словами. Це підвищує можливість того, що клієнти знайдуть і відвідають ваш сайт в результаті онлайн-пошуку.

Ви також можете писати для чужих блогів, журналів чи сайтів. Це може збільшити вашу аудиторію та познайомити з вашим бізнесом більшу кількість потенційних клієнтів.

Відео та подкастинг.

Деякі автори, які знімають відео або подкасти, використовують це як єдиний бізнес. В інших випадках компанії використовують ці платформи для накопичення досвіду, встановлення контактів з іншими представниками галузі та створення вирви для пошуку нових клієнтів та розвитку інтересу до їхньої продукції чи послуг.

Підкасти, зокрема, набирають популярності. Понад 100 мільйонів американців слухають підкасти щомісяця.

Інтернет реклама

Реклама в Інтернеті може набувати різних форм.

Оголошення з оплатою за клік, розміщені в пошукових системах, націлені на конкретні запити, які можуть використовувати потенційні клієнти. Таргетовані оголошення в соціальних мережах призначені для охоплення певних сегментів користувачів платформи, які можуть бути зацікавлені у товарах, послугах та акціях вашого бізнесу.

Ви також можете розміщувати оголошення на бічній панелі на сайтах інших людей або їх розсилках електронною поштою. Онлайн-реклама найбільш ефективна, коли вона "відповідає" або відповідає тому, де вона з'являється або шукає цільова аудиторія.

Персоналізація також може збільшити кількість відгуків на онлайн рекламу, особливо на ранніх стадіях процесу прийняття рішення споживачем. Однак, персоналізація найбільш ефективна, коли оголошення з'являються у відповідних місцях.

Спонсорство та платні рекламні акції
Ви можете скористатися аудиторією, яку хтось створив за допомогою спонсорства або платних рекламних акцій. Ці маркетингові кампанії дозволяють заплатити комусь, чия аудиторія відповідає вашому цільовому ринку, за обговорення, використання, просування чи розповсюдження ваших продуктів та послуг серед своїх передплатників.

Це може підвищити впізнаваність бренду та стимулювати продаж, особливо якщо ви поєднуєте кампанію з цільовим промокодом або спеціальною пропозицією.

Чи потрібний мені інтернет-маркетинг для мого бізнесу?

Інтернет-маркетинг стає все більш і більш необхідним для всіх типів підприємств. Клієнти щодня проводять багато часу в Інтернеті, включаючи перевірку електронної пошти, перегляд соціальних мереж, використання пошукових систем та відвідування веб-сайтів.

Споживачі використовують різні онлайн-методи для пошуку, дослідження та, зрештою, прийняття рішення про покупку. Понад 40% споживачів повідомляють, що при пошуку товару або послуги вони в першу чергу звертаються до пошукової системи Google, а 26% споживачів кажуть, що купують через Інтернет щотижня.

Проте на трафік зі сторінок соціальних мереж та реклами припадає близько 8% споживачів, які відкривають сайти роздрібної торгівлі. Ви можете скористатися перевагами всіх цих каналів, створивши широкі маркетингові платформи в Інтернеті, щоб допомогти потенційним клієнтам та покупцям знайти ваш бізнес.

Незалежно від того, який у вас вид бізнесу та де ви знаходитесь, інвестиції в інтернет-маркетинг можуть допомогти вам побудувати свій бізнес, налагодити контакт із клієнтами та збільшити продажі.