У столичному метрополітені планують оновити застарілий рухомий склад, термін експлуатації якого завершується. Зокрема, міська влада має намір провести переговори з Європейським інвестиційним банком щодо коштів на комплексну модернізацію 220 вагонів і придбання ще 95 нових і сучасних. Відповідний проєкт затверджено розпорядженням КМВА.
Згідно з Меморандумом про порозуміння між Києвом та Європейським інвестиційним банком щодо відновлення міської інфраструктури від 28 листопада 2022 року модернізація рухомого складу «Київського метрополітену» орієнтовною вартістю 450 млн євро є однією із пріоритетних інвестицій. Тому Департаменту фінансів КМДА доручено провести відповідні переговори з банком щодо умов залучення кредитних коштів. Загалом за рахунок кредитних коштів Європейського інвестиційного банку планується оновити близько 40% рухомого складу метро.
Повномасштабне вторгнення рф в Україну, введення у країні воєнного стану спонукає КП «Київський метрополітен» прискорено шукати можливості оновлення рухомого складу в комплексі зі створенням у столиці сучасного транспортного парку. Адже сьогодні переважну більшість інвентарного парку столичної підземки складають пасажирські вагони, побудовані росією впродовж 1979-2013 років. Вони морально та фізично застаріли через тривалий строк експлуатації. Окрім того, містять обладнання і комплектуючі країни-агресора, тож придбання в неї запасних частин є неприпустимим.
Реалізація проєкту підвищить комфортність і ефективність міського транспорту, розширить безбар’єрний простір міста для людей з інвалідністю, дозволить знизити рівень викидів забруднюючих речовин, впровадити інноваційні технології у сфері енергозбереження та економити електроенергію.