"Укрзалізниця" проводить службову перевірку інциденту, що стався нещодавно у поїзді "Львів - Київ". Про це повідомили в компанії.

"Укрзалізниця" прагне неупередженого розгляду причин виникнення конфлікту між пасажирами. Якщо версія поїзної бригади про те, що причиною конфлікту між пасажирами стало спілкування пасажирки російською мовою, не підтвердиться, і виявиться, що пасажир дійсно чіплявся до іншої пасажирки й провідник не вжив відповідних дій, до нього буде застосовано дисциплінарні заходи. Укрзалізниця детально вивчить ситуацію та прийме виважене рішення", - сказано у повідомленні.

Також пасажирам нагадали, що залізниця має чіткий алгоритм вирішення конфліктів, що виникають на шляху прямування поїзда:

  1. Звернення зі скаргою до провідника або начальника поїзда, які мають втрутитись і розсадити за необхідності пасажирів.
  2. Якщо можливо, фіксація того, що відбувається, на камеру чи фото.
  3. Виклик поліції поїзною бригадою на наступну на шляху прямування станцію.

"Якщо на якомусь з етапів процес іде не за алгоритмом, то пасажир може одразу звернутись до контактного центру УЗ за номером 0800 503 111 зі скаргою на ситуацію, що дозволить нам оперативно втрутитись і вирішити проблему", - зазначили в УЗ.

Також пасажирів закликали бути свідомими та коректними у своїй поведінці.

"Поїзд — це, насамперед, засіб пересування, а не місце для знайомств", - наголосили у перевізника.  

Рекомендуємо: "Укрзалізниця" запускає жіноче купе. Список потягів