У новій версії застосунку “Київ Цифровий“ з’явився сервіс “Петиції“. Про це
“Це вже третій інструмент е-демократії у застосунку після голосування за проекти Громадського бюджету і дерусифікацію. Оновлюйте “Київ Цифровий“ і беріть участь в житті столиці“, – повідомив Петро Оленич.
Електронна петиція – це сервіс для громадян, який дає змогу донести свої ініціативи до Київської міської ради. У разі отримання 6 000 підписів ініціативи розглянуть і за можливості виконають. Петиції можуть стосуватися будь-якого питання, яке належить до компетенції Київської міської ради, Київської міської державної адміністрації та їхніх структурних підрозділів.
Тепер підписати петицію можна буде не тільки на сайті, а й у міському застосунку.
У застосунку “Київ Цифровий“ користувачі зможуть:
- переглянути опубліковані на сайті петиції та детальну інформацію про них;
- підтримати петицію;
- відслідковувати прогрес підписаних ними петицій.
У своєму Телеграм-каналі команда “Київ Цифровий“ розповіла, як підписати петицію у міському застосунку. Для цього потрібно завантажити останню версію застосунку “Київ Цифровий“ для iOS або Android та підключити Bank ID.
Крім того, за допомогою міського застосунку користувачі можуть долучати друзів до збору підписів. Можна поділитися посиланням на петицію чи надати QR-код для сканування. Просканувавши QR-код камерою смартфона, користувачі одразу опиняться на екрані з деталями петиції та зможуть підписати її. Тим, хто не зареєстрований у застосунку, потрібно буде спочатку завантажити його. Після авторизації вони автоматично потраплятимуть на сторінку сервісу.
В застосунку “Київ Цифровий“ також можна поповнювати транспортну карту, купувати QR-квитки та відстежувати рух міського транспорту.
“Київ Цифровий“ – застосунок, що об’єднав головні міські сервіси та адаптував їх до умов воєнного стану. Сервісами в застосунку користуються вже 1,8 мільйона містян.