КМДА презентувала членам Координаційної ради міста з питань реінтеграції та підтримки киян-захисників новий сервіс – "Електронний кабінет Захисника". Про це
Причиною розробки сервісу у КМДА називають те, що військовослужбовцям, які повертаються додому, для підтвердження статусу треба зібрати "безліч документів у купі інстанцій".
У сервісі можна буде замовити та оформити близько 45 муніципальних послуг та понад 140 державних, зокрема соціальні, медичні, освітні та щодо працевлаштування. Сервіс дозволить отримувати послуги за принципом "єдиного вікна". Через смартфон можна буде замовити одночасно всі доступні послуги, дізнатися інформацію щодо статусу заявки, отримати зворотній зв’язок після її розгляду.
Київ планує запустити "Електронний кабінет Захисника" до кінця року.