Мер Києва Віталій Кличко сьогодні перевірив, як оновили трамвайні колії та відремонтували проїжджу частину для автомобілів та громадського транспорту на вул. Кирилівській у Подільському районі столиці.

Подоляни пам’ятають, як цією вулицею було складно рухатися на авто та трамваї через зношене дорожнє покриття та колії, які були укладені за старими технологіями багато десятиліть тому. Нині дорога — суцільне полотно в одному рівні з коліями. Трамваї рухаються без звичного шуму, не торохкотять на стиках, тут немає бетонних або дерев’яних шпал.

Поки що на відремонтованій ділянці не нанесена дорожня розмітка, проте є сучасні павільйони очікування, виставлені знаки пішохідних переходів.

Віталій Кличко наголосив, що робітники комунального підприємства «Київпастранс» власними силами замінили зношені аварійні колії загальною протяжністю 5,1 км. І наприкінці грудня оновленими коліями вже рухалось чотири трамвайні маршрути.

«Київавтодор», своєю чергою, відновив понад 23 000 м² асфальтного покриття проїжджої частини, також вимостили майже 14 000 м² тротуарів з плитки ФЕМ, облаштували 10 паркувальних кишень та встановили 345 антипаркувальних стовпчиків.

Мер столиці окремо наголосив на роботах зі створення безбар’єрного простору на Кирилівській. Вздовж відремонтованої ділянки вулиці облаштували понад 130 понижень на наземних пішохідних переходах та вмонтували тактильну навігацію. Освітлення на об’єкті замінили на енергоощадне разом з аварійними опорами контактної мережі.