Минулого тижня, з 25 липня до 1 серпня, столичним метро скористалось 3,3 мільйона пасажирів, із яких 830 тисяч – пільговики. Про це
Наразі інтервали руху поїздів у пікові години становлять 4-5 хвилин, у між пікові – 8-10 хвилин. Ознайомитись із детальним графіком руху поїздів та режимом роботи станцій можна за посиланням.
Для сплати проїзду пасажири мають змогу скористатись наступними сервісами:
- транспортною карткою;
- qr-квитком, згенерованим у додатку “Київ Цифровий” qr-кодом;
- безконтактною банківською карткою;
- мобільними додатками ApplePay та Google Pay.
Оператором оплати проїзду в громадському транспорті визначено КП ГіОЦ, у разі виникнення запитань необхідно телефонувати на гарячу лінію оператора: 044-366-55-55.
Нагадаємо, що під час повітряної тривоги рух поїздів наземними ділянками призупиняється, водночас підземні станції як укриття працюють цілодобово. Прохід на станцію в комендантську годину (з 23:00 до 05:00) під час повітряної тривоги такий:
- при вході в метрополітен як укриття обов’язково мати документ-посвідчення особи;
- прохід на станції для укриття забезпечують правоохоронці. Контакт поліції розміщено біля входу. Також для виклику чергового можна скористатися дзвоником біля вхідних дверей;
- уночі працює той же вестибюль, що й у денну зміну.
Минулого тижня фахівці столичної підземки також проводили планові ремонтні роботи. Зокрема, замінили 26 шпал, 8 брусів на стрілочних переводах та 56 метрів рейки. Також тривають капітальні ремонти ескалаторів на пересадці “Золоті ворота” – “Театральна” та на станції “Контрактова площа”.