Більшість людей любить відвідувати заходи. Вони прагнуть взяти участь у чомусь особливому. Події, як правило, різні. З точки зору компанії, це може бути приводом не тільки для маркетингової діяльності, але також і для формування іміджу бренду. Чи проводите ви події регулярно, чи лише зрідка, вам варто прочитати цю статтю. Завдяки цьому ви неодмінно уникнете багатьох проблем. У будь-якому разі краще звернутися до професіоналів. До речі, сайт україномовної ведучої ділових подій Анни Заклецької стане вам у нагоді.
Якої мети ви хочете досягти, організувавши захід
Варто відповісти на це питання. Чи прагнете ви підвищити продажі, а точніше покращити імідж бренду? Відповіді на ці запитання слід написати на аркуші паперу. Це допоможе ідеально визначити цілі та полегшить їх втілення. Організація заходів в останню хвилину та без глибокого вивчення може бути навіть шкідливою.
Правильний вибір місця для організованого заходу
Точна відповідь на перше питання полегшить відповідь на наступне. Якщо ви знаєте, для чого ви організовуєте подію і до кого звертаєтесь, буде простіше оцінити потенційну кількість людей, які можуть її відвідати. Завдяки цьому ви зможете визначитися з місцем події. Це буде штаб-квартира вашої компанії? Можливо, один із ваших магазинів? А може, варто поставити сцену в центрі міста, або налагодити співпрацю з одним із місцевих торгових центрів?
Як вибрати дату події
Календар важливий при плануванні. Перш за все, ви не повинні планувати корпоративні події на Різдво та Великдень. Інші вихідні дні - це гарна ідея, якщо профіль вашої компанії дозволяє, а відповіді на перші два питання вказують на те, що такий час може бути доречним. Варто перевірити, чи заплановані інші події на цю ж дату, адресовані тій же групі, до якої ви хочете звернутись. Це може бути концерт, футбольний матч, рекламні заходи конкурентів, прем’єра фільму тощо.
Організація заходів - хто повинен про неї піклуватися?
Організація заходів зазвичай займає багато часу. Це також часто вимагає спеціалізованих знань. Крім того, захід не повинен спричиняти призупинення діяльності компанії, оскільки всі працівники займаються організацією. Тому необхідно вирішити, чи призначити когось із співробітників в організацію чи використати зовнішню компанію. Краще найняти концертного директора (консультанта), який шукатиме найкращі пропозиції щодо проведення подій, прибирання тощо. Перевагами консультанта є, як правило, ширша сфера діяльності, простота домовленостей та більша гнучкість у часі. Агентство подій - це гарна ідея, коли ви маєте справу з більш масштабною подією або плануєте використовувати техніку (сцена, звукова система, додаткове освітлення тощо). Працівники агентства подій зазвичай розробляють робочі схеми, що важливо при координації діяльності команди.