Перш ніж замовити створення інтернет магазину, необхідно визначитися з цілями і очікуваннями. Ситуації бувають різні і дуже важливо розуміти, який варіант вирішення цього питання буде оптимальним. Давайте розглянемо деякі з найбільш поширених випадків.
У вас ще немає працюючого бізнесу і ви хочете почати саме з інтернет магазину
Відразу відзначимо переваги інтернет магазину щодо реально існуючого.
Інтернет магазин відкритий цілодобово і у нього не буває вихідних.
Ви торгуєте не тільки з районом або містом, а відразу з усім світом. Замовити товар в Інтернеті можна в будь-якій точці світу, де є до нього доступ.
Немає витрат на складські та торговельні приміщення.
Замовлення в інтернет магазині не вимагає моментального виконання. Завжди є якийсь тайм-аут, за який ви можете зв'язатися з постачальником і зібрати замовлення.
Досить очевидно, що, вирішивши замовити створення інтернет магазину, ви позбавляєте себе від багатьох проблем, пов'язаних з відкриттям торговельної точки в реалі. Це ідеально для початківця бізнесу.
У вас вже є працюючі торгові точки і вам необхідно розширення бізнесу
Отже, переваги:
Відкриття додаткової торговельної точки, яка не вимагає витрат на оренду.
Ваші покупці завжди зможуть замовити товар в інтернет магазині, не виходячи з дому. Це буде зручно навіть тим, хто вже відвідував ваші торгові точки. Ви не втратите замовлення через те, що людині далеко до вас добиратися.
Значне розширення аудиторії, якій ви зможете запропонувати ваші товари.
Можливість просування вашого бізнесу за допомогою інтернет реклами.
Вся статистика у вас в руках. Ви знаєте все про замовлення і клієнтів.
Розвиваючи свій віртуальний магазин, ви будете здивовані, скільки людей готове купувати товари через Інтернет. Крім того, існує велика кількість механізмів, що дозволяють робити торгівлю максимально ефективної і відстежувати результати. Будь-сайт надає своєму власникові велику кількість корисної інформації у вигляді статистики з питань:
- Чим цікавляться (що ще можна запропонувати)
- Як запитують (по яким фразам просувати)
- Що влаштовує (зручно), що не влаштовує (не зручно) споживачів
Які можуть бути складності
Жодне серйозне справа не обходиться без складнощів. Тому наведемо список тих моментів, які можна віднести до таких:
Інтернет магазин необхідно просувати. Розкрутка сайту - окрема область і потрібна участь фахівця.
Магазин необхідно адмініструвати: обробляти замовлення, відповідати на запитання користувачів, заповнювати інформаційні розділи.
Необхідно визначитися зі способами доставки та оплати. Куди і як ви готові доставляти товар? Яким способом готові приймати оплату? В ідеалі - чим ширше можливості, тим краще для вашого бізнесу. Проблема з доставкою може бути просто вирішена шляхом налагодження партнерських відносин з кур'єрською службою.