TikTok - соціальна мережа, швидкими темпами наздоганяльна такі популярні майданчики як інстаграм або фейсбук. Її популярність обумовлена відмінною рисою - на TikTok викладають короткі ролики, зазвичай вони корисні, красиві або емоційно наповнені, що дозволяє менше ніж за хвилину отримати важливу інформацію, зарядитися порцією позитиву чи краси. Немає нічого дивного, що TikTok щодня притягує тисячі нових користувачів, які готові споживати цікавий контент.

TikTok як рекламний майданчик

Заробіток приходить тільки до успішних блогерів. Розкрутка профілю в Tik Tok потрібна якраз для того щоб отримати багато нових передплатників і збільшити свій рейтинг, зробивши аккаунт більш цікавим для користувачів і системи. Накрутка може здійснюватися природним і комерційним способом.

Природний спосіб розкрутки профілю - кропітка робота над блогом. Вона включає вибір своєї власної тематики, створення якісних красивих відео з використанням професійної техніки. Правда, красива картинка - ще не все. Важливо також працювати над подачею матеріалу - постановкою голосу і харизмою, приємною зовнішністю. Користувачі бачать підсумкову картинку, за якою зазвичай стоїть багато праці. Бонус для тих, хто намагається працювати - вигідні рекламні контракти, адже рекламодавці з задоволенням платять за згадку своєї сторінки або товарів в відео. Якщо хочеться реально заробляти на профілі, варто попрацювати заради такої можливості.

Розкрутка за рахунок програм

Значно збільшити кількість передплатників допоможе використання спеціальних програм, які діють на платній і безкоштовній основі. Деякі з них засновані на взаємовигідній співпраці, інші пропонують накрутку за рахунок штучних сторінок. У будь-якому випадку, варто мати на увазі, що сам TikTok не зацікавлений в накрутці, тому при підозрах на це він може заблокувати профіль або видалити контент. Для того щоб убезпечити себе, рекомендується завжди зберігати резервні копії відео і використовувати тільки природні способи розкрутки каналу. Такий підхід дозволить заробляти на реальних власних зусиллях, вкладених в контент.