2 серпня 1953 року у Києві було відкрито дитячу залізницю у Сирецькому парку.
Дорога будувалась силами залізничників Південно-Західної залізниці. Перший поїзд провів машиніст Петро Кривоніс, який на той час був начальником Південно-Західної залізниці.
На момент відкриття ДЗ мав паровоз Гр-336 (виробництва Німеччини), а також п'ять дерев'яних вагонів. Трохи пізніше на дорогу прибули тепловози ТУ1-001 та ТУ2-021. Дорога являла собою петлю, була одна тупикова станція, ще одна станція на кільці, і ще одна технічна станція, яка в той час призначалася лише для стоянки рухомого складу. Також на ДЗ був збудований великий Віадук через яр, висота якого перевищувала 20 метрів, а довжина 100 метрів.