Шведський модний бренд H&M представив свої нові колекції модного одягу на 2025 рік. В традиціях компанії не тільки актуальність і якість моделей для жінок, чоловіків і дітей, але й доступність в цінах. Бренд H&M (Hennes & Mauritz) був заснований в 1947 році і спеціалізувався на перших порах виключно на жіночому одязі. Перша назва Hennes зі шведської перекладається як «її». У 1968 році відбулося злиття з другим відомим виробником — Mauritz Widforss — тоді і з'явилася сучасна назва бренду.
Що пропонує H&M на цей рік
Нове керівництво компанії, дизайнери та колаборації з відомими гуру моди визначили 6 ключових трендів на всі сезони 2025 року. Наступні 12 місяців пануватиме вуличний стиль — це демократичність, комфорт і доступний цінник.
Головні тенденції колекцій Весна-Літо мають такі особливості:
- стилістика: бохо, денім, унісекс, практичні офісні моделі та зручність спортивного одягу;
- колірна гамма в основному пастельна з акцентом на рожевих відтінках, класичні блек і вайт, також представлена капсульна колекція Pre-Spring, в якій панує чорний та темно-синій колір, з яскравими кольоровими мазками, в поєднанні з шкіряними елементами (онлайн-презентація призначена на 30 січня);
- матеріали: шифон, шовк, льон, шерсть тонкої в'язки, еко-шкіра, матеріали з покриттям, драпіруванням, в рубчик;
- аксесуари: для жінок обов'язкові підбори, сумочки з численними ремінцями, окуляри з синім фільтром.
Шість актуальних трендів отримали такі назви:
- Офісна сирена: це джемпери та облягаючі футболки тонкої в'язки, міні та міді спідниці з покриттям, брюки вільного крою з високим поясом, облягаючі сукні на контрасті, окуляри синього світла, ботильони на підборах, об'ємні сумки.
- Підготовча школа. Тут панує спортивний стиль: V-подібні вирізи, сорочки поло та регбі, пов'язки твіллі на голову, кепки, облягаючі штани та лосини, шкіряні лофери, прямі пальто з вовни ручного прядіння, підворотні джинси, об'ємні куртки.
- П'ятдесят відтінків коричневого. Головна тенденція — поєднання всіх варіантів шоколадно-коричневого кольору та різноманітних текстур. Моделі: класичні штани ручного пошиву в 4-х відтінках, коктейльні сукні на одне плече, кардигани вільного крою, шкіряні туфлі з гострим носом, розкльошені брюки із шерсті, прошиті об'ємні куртки.
- Вестерн 70-х років. Звичайно, тут панує денім, замша, ковбойські черевики, капелюхи зі завернутими краями. Родзинка колекції — піджак з ворсом та поясом. Взуття — у палубному стилі, сумки — з сільськими принтами.
- Utility-core — класичний стиль, адаптований під сучасну вулицю та автостиль. Максимальна зручність та комфорт. Денім, потерта шкіра, натуральні тканини, конструкції, зручні для роботи та поїздок в авто. Взуття — спортивна, фішка — білий колір.
- Рожева пудра — головний хіт сезону. І це не монохромний гардероб, а шикарна колекція для весни та літа. Тут є і пухові куртки, тонкі поплінові сорочки, топи та рожеві джинси, дизайнерські плаття з капюшоном, речі з тонкого трикотажу.
А восени вийде нова колабораційна колекція, про що компанія повідомила офіційно:
«H&M з радістю оголошує про один із своїх наступних спільних проектів — знакове партнерство з Гленном Мартенсом. Цей дизайнер народився у Бельгії. Він відомий тим, що перевіряє межі між вуличним одягом та модою. Мартенс презентує своє творче бачення H&M восени 2025 року».