Незалежно від призначення (для товарів, для виробничого чи внутрішнього використання), наліпки для маркування стали надто важливими для багатьох сфер. Тому постає питання: як обрати оптимальні етикетки, які підійдуть і допоможуть досягти бізнес-цілей?

Насамперед треба визначитися, для чого вам потрібні самоклеючі етикетки, який обсяг, а також на які матеріали/упаковки ви збираєтеся їх наклеювати. З точки зору торгівлі, будь-яка товарна етикетка — це «візитівка» товару, а також «тригер» покупки, бо нерідко той чи інший вид товару покупці вирішують обрати завдяки оригінальній наліпці. 

Які бувають етикетки?

  1. Самоклеючі етикетки в рулонах — це етикетки, які виготовляються з поліетиленової або поліпропіленової плівки, термопаперу в рулонах на підкладці. Клейка основа таких наліпок — це каучуковий або акриловий клей. Пасують для виготовлення наліпок для самостійного нанесення, для штрих-кодів, а також друку логотипів, тексту чи зображень. Найчастіше застосовуються у сфері торгівлі, на підприємствах, а також на складах.
  2. Термоетикетки виготовляються методом прямого термодруку, коли друкуючий елемент термопринтера нагрівається і зображення переноситься на поверхню етикетки. При методі прямого термоперенесення не потрібні додаткові витратні матеріали. Такі самоклеючі етикетки поділяють на ЕКО (без захисного покриття) та ТОП (мають зовнішній шар, стійкі до перепадів температури).
  3. Термотрансферні етикетки — це спеціальні етикетки, для друку яких використовується ріббон, тобто спеціальна фарбувальна стрічка, яка допомагає створити самоклеючі етикетки високої якості. Добре переносять різні умови зберігання, перепад температур, а також мають тривалий термін зберігання.

Етикетки для товарів

Самоклеюча етикетка — це ключовий елемент, який дозволяє покупцям прийняти рішення, який товар обрати. Оскільки немає можливості протестувати продукт перед покупкою, покупці довіряють тому, що бачить: упаковці і етикетці.

Інформативна самоклеюча етикетка приваблює споживача, допомагає розвивати популярність бренду, транслює споживачам цінності бренду, а також ініціює акт покупки. 

Якщо ваша мета — це збільшення рівня продажів, тоді варто звернути увагу на технічні характеристики різних видів етикеток та обрати саме те, що підходить для ваших бізнес-цілей! 

Замовити етикетки та наліпки для вашої продукції ми рекомендуємо у компанії Ribbon. Вони є профессіоналами у сфері торгівельно-продуктового обладнаяння та цифрового друку.