Онлайн-шопінг з кожним роком стає все популярнішим. В інтернет-магазинах і асортимент різноманітніший, і ціни нижчі. А ще покупцям подобаються знижки, що дозволяють заощаджувати чималі суми. Одним із найпоширеніших способів економії українські споживачі вважають використання промокодів. У деяких торгових секторах знижки за промокодом популярні цілий рік. Але загалом попит на них має сезонний характері і залежить від категорії товару. Про те, які промокоди найчастіше шукають споживачі в осінньо-зимовий період, розповідаємо нижче.

Знижки на розваги та подорожі

Восени традиційно підвищується інтерес до розваг. У цей час також відбуваються великі спортивні змагання, зокрема футбольні. Про те, де краще дивитися топові змагання сезону та якими промокодами можна скористатися, детально розказано у статті за посиланням.  

Зростає також попит на знижки для азартних ігор — промокоди та інші бонусні пропозиції популярні як серед новачків, так і досвідчених користувачів ігрових онлайн-майданчиків.

Відпочити взимку можна анітрохи не гірше, ніж улітку, тому попит на промокоди туроператорів у грудні-січні зростає. Нинішній рік не став винятком — тури країною, особливо на зимові курорти у Львівській та Івано-Франківській областях, бронюють на рівні торішнього сезону.

Зауважимо, що кількість охочих отримати знижку збільшується. Адже цього року уряд не видаватиме ФОПам грошову допомогу, як було раніше.  

Найбільш популярні промокоди, які забезпечують економію при бронюванні готелю та замовленні додаткових послуг, а також знижки на екскурсії, розважальні програми, купівлю квитків на поїзд та автобус. 

Згідно з результатами соцопитувань, українці, як і влітку, не відмовляються від відпочинку за межами країни. Де саме – читайте тут.

Промокоди на купівлю товарів

Хоча навесні обсяг покупок в інтернеті скоротився на 80-90%, а в деяких категоріях впав до нуля, влітку онлайн-ринок активізувався і до осені майже відновив втрачені позиції. Змінилися характер та географія покупок. Українці почали більш виважено підходити до вибору товару, імпульсивних замовлень поменшало. Збільшилася кількість покупців із західних областей, але лідерами залишились мешканці столиці. 

На третину зросла кількість онлайн-шоперів, які під час оформлення замовлення застосовують промокод.

Восени та взимку найчастіше шукають знижки на такі групи товарів:

  • обігрівачі;
  • повербанки;
  • смартфони та аксесуари до них;
  • сезонний одяг та взуття;
  • доглядова косметика;
  • автотовари.

Також промокоди часто застосовують при купівлі БАДів, вітамінно-мінеральних комплексів, парфумерії, побутової хімії. У тренді також промокоди на доставку готової їжі та замовлення таксі.