Необхідний професійний looqme для оптимізації бізнес-процесів? Скористайтеся одним з продуктів екосистеми LOOQME, що дозволяють реально оцінювати потенціал замовника на основі його інформаційної активності в онлайні та офлайні. Звертаємо увагу на наявність безкоштовного тестового режиму. Клацніть по посиланню для отримання розгорнутої інформації.

Йдеться про наступні інструменти:

  • LOOQME Hub: платформі для збору, структурування та візуалізації хаотичних інформаційних потоків;
  • MyNews Bot: оперативних повідомленнях про появу згадок в ЗМІ;
  • LOOQME R-index: репутаційної метриці, що оцінює ефективність комунікацій з точки зору розвитку бізнесу;
  • Industry Watcher: ринкової аналітиці і готових дослідженнях.

Про моніторинг медіа

Моніторинг медіа - це сканування, скачування з Інтернету і аналіз всієї доступної інформації про бренд, його конкурентів, галузевому сегменті ринку і будь-який інший темі, яка важлива для бізнесу. Область охоплення не обмежується тільки друкованими виданнями, а включає в себе онлайн, мовлення та соціальні мережі.

Це чудовий стратегічний інструмент для вимірювання та підвищення ефективності комунікацій. Ви можете уважно стежити за тим, скільки уваги ЗМІ привертають ваші дії. Ви досягли своєї цільової аудиторії? Ви отримали очікувану реакцію? Дані моніторингу ЗМІ служать надійним джерелом для прийняття рішень.

Найкраще в інструменті моніторингу-це зручність. Він виконує всі (нудні) ручні завдання. Збирає і аналізує дані, звернення і відправляє звіти прямо на електронну пошту в обраний час. Економить час і дозволяє зосередитися на розробці стратегії і плануванні. Крім цього він дозволяє оцінити ефективність проведеної рекламної кампанії оцінювати її результати в режимі реального часу.

Сервіси моніторингу бувають платними і безкоштовними. У безкоштовних продуктів можливості зазвичай обмежені, а результати завжди приблизні. Розробники платних платформ спочатку зацікавлені в стабільній генерації прибутку, тому пропонують максимальні пакети послуг.

Користуватися безкоштовними інструментами доцільно в якості експериментів або на початковому етапі становлення бізнесу. Існує чимало платформ, прекрасно працюють зі згадками в Інтернеті. Порівняно невеликим компаніям отриманих результатів може цілком вистачити. І, тим не менш, у міру розвитку бізнесу неминуче доведеться відмовитися від «іграшок» і перейти на серйозну платформу. Конкуренти не сплять.