Вибір школи для дитини – важливий фактор, який не лише впливає на майбутнє юної особистості, але й відображує світогляд всієї родини. Українська система пропонує кілька варіантів здобування освіти. Поділ базується на формі власності навчального закладу. Серед них можна відокремити такі:

  • державна школа — загальноосвітній заклад, який підпорядковується державі або органам місцевого самоврядування. Тут школярі здобувають освіту безкоштовно;
  • приватна школа – недержавний заклад з нетрадиційною моделлю викладання. Такі установи відрізняються високим рівнем сформованості матеріально-технічної бази, різноманіттям позакласної діяльності та додаткових послуг;
  • альтернативна школа пропонує навчання в нечисленних групах, яке проводиться у малих приміщеннях. Зміст, форми та методи їх роботи значно відрізняються від традиційних. Атестація учнів часто відбувається в звичайних закладах на екстернатній основі;
  • домашнє або сімейне навчання передбачає здобування освіти вдома з батьками або репетиторами, за допомогою онлайн-курсів. Атестація, як і в альтернативних закладах, в екстернаті.

Обираючи школу, батькам слід звернути увагу не лише на форму власності. Важливими чинниками також є чітке бачення колективом мети освітньої роботи, мотиваційна діяльність педагогів та вміння дітей застосувати здобуті знання у практичній діяльності повсякденного життя.

Школа «Базис» - навчальний заклад нового формату

Закон України «Про освіту» передбачає створення в країні профільного навчання, яке полягає у поглибленому вивченні циклу споріднених предметів. Працюючи згідно основних вимог МОН України, школа «Basis» забезпечує ґрунтовні знання здобувачів освіти у галузі природничих наук та вивченні англійської мови.

Дружний колектив однодумців сприяє розвитку в школярів усвідомлення власної цінності, уміння працювати самостійно та в групі, досліджувати та створювати власні продукти освітньої діяльності.

Досягнення високої мети можливе через реалізацію системи цінностей, що покладена в навчання в приватній школі:

  • інтелект. Учні закладу вмотивовані високоосвіченими викладачами і зацікавлені у власному розвитку. Навчальна програма, засоби, форми та методи подачі інформації сприяють інтелектуальному росту дітей;
  • творчість. Смілива подача інформації, авторські курси, дослідницька робота розвивають креативне мислення, вміння знаходити нестандартні рішення проблем;
  • командність. Педагогічний та учнівський колектив школи «Basis» працює в атмосфері дружби, довіри та взаєморозуміння. Її засновники та педагоги впевнені, що лише спільними зусиллями можна досягти високої мети;
  • гідність. Кожна людина особлива і важлива, не залежно від її походження, рис характеру та зовнішніх ознак.

Вчителі та батьки спільно прищеплюють дітям усвідомлення основних цінностей, за якими варто жити не лише в школі, а і за її межами.

Система роботи приватної школи «Basis»

Навчальний заклад «Basis» об’єднує у собі три компоненти:

  • молодша школа;
  • середня та старша школа;
  • гурткова робота.

Функція молодшої школи – адаптація дітей до нової діяльності в комфортних умовах. Враховуючи вікові особливості початківців, педагоги використовують в щоденній практиці ігрові форми та методи роботи. Важливими складниками також є індивідуальний підхід, рухова активність, взаємоповага, безпечне освітнє середовище. Батьки можуть бути певні, що діти навчаються у комфортних умовах під час уроків та в позаурочних заходах.

Середня та старша школа сприяє розвитку в учнів відчуття задоволення від навчання, власної інтелектуальної праці. Вчителі вдало поєднують традиційну педагогіку з новими методами роботи. Це сприяє формуванню у здобувачів освіти інтересу до навчання та становленню всебічно розвиненої особистості.

Особлива атмосфера закладу освіти формує розвиток природних здібностей та зацікавленість дітей не лише навчанням, а й участю в конкурсах та олімпіадах. Викладачі з радістю допомагають своїм вихованцям обрати пріоритетний напрямок та досягти високих результатів.

Уся діяльність приватної школи «Basis» спрямована на розвиток успішної та щасливої дитини.