Сьогодні недостатньо створити інтернет-магазин, запастися товарами і терпляче чекати, поки потенційні клієнти вас знайдуть. Щоб досягти успіху, слід також зробити акцент на маркетингу та засобах, що діють на ринку. Маркетингові інструменти використовуються для проведення рекламних кампаній, збільшення продажів товарів або залучення більшої кількості клієнтів або ділових партнерів. Якщо вас цікавить seo Львів пропонує таку послугу від компанії "9 DOTS Studio". Нижче наведено кілька наших рішень, які ефективно підтримують маркетингову діяльність.
Механізми SEO
На початку роботи інтернет-магазину одним із найважливіших елементів просування є використання інструмента SEO (Search Engine Optimization - оптимізація для пошукових систем). Це заходи, спрямовані на оптимізацію веб-сайту та його позиціонування.
Уже на етапі введення товарів у магазин переконайтеся, що їх назви та описи є якомога індивідуальнішими. Вам слід утримуватися від копіювання вмісту з інших магазинів чи служб. Оснащення програми механізмами, що дозволяють окремо визначати МЕТА-ТЕГИ для окремих категорій та продуктів, дозволяє створити повністю індивідуальну пропозицію.
SEO - це боротьба за "прихильність" Google. І саме Google надає найважливіші інструменти для підтримки веб-майстрів у цій діяльності. Інструменти Google для веб-майстрів допомагають оптимізувати веб-сайт, Google Keyword Tool - це джерело знань про популярність окремих ключових слів та силу конкуренції.
Реклами та заохочення
Акції - один з основних маркетингових інструментів. Це спосіб впливу на потенційних покупців товарів, щоб вплинути на їхнє ставлення та поведінку на ринку. Шляхом просування компанія просуває свій імідж на ринку, заохочує придбання конкретних товарів у конкретному місці та за певних умов, а також прагне отримати перевагу над конкурентами. Форми просування, що застосовуються до клієнтів, включають:
- безкоштовні зразки;
- зниження акційних цін;
- бонуси, купони на знижки.
Бюлетень
Інформаційні бюлетені та електронні листи досі залишаються одним з найбільш ефективних он-лайн заходів. Вони не в змозі створити такий великий обсяг, як, наприклад, соціальні медіа, але для них характерна висока конверсія - їх часто використовують як проміжний засіб між кампанією та комерційним повідомленням (пропозицією). Відправляючи електронні листи випадковим користувачам, вас дуже легко звинуватити у спамі. Програма повинна мати вбудовані інструменти, які дозволяють надсилати інформаційні бюлетені лише тим людям, яких цікавить дана тема завдяки можливості створення груп одержувачів бюлетенів.