Реклама товарів чи послуг розрахована на кінцевого споживача. По телевізору ми бачимо рекламу фармацевтичних, продовольчих або побутових товарів – товарів широкого вжитку. А як бути з такими гігантами економіки, як аграрна чи промислова сфера? Чи потрібні їм відео ролики та на кого вони розраховані дізнаємося на прикладі одного з лідерів аграрної сфери в Україні – компанії Syngenta.

На Youtube каналі Syngenta можна знайти багато різноманітних роликів: інтерв’ю, зйомки з полей, інфографіка та навіть анімаційні рекламні ролики виробництва Adshot Agency. Звичайно, аграрна індустрія працює переважно на експорт, але щоб повноцінно функціонувати, необхідно вирощувати хороші врожаї. Саме на фермерів і націлена реклама компанії Syngenta, бо вони активно користуються засобами захисту рослин, купують насіння та програми із захисту врожаю.

Види аграрного відео контенту

  • Інтерв’ю зі спеціалістами

Syngenta пропонує безкоштовні консультації по своїх продуктах та оформляє їх, як відео інструкції з вирощування сільськогосподарських культур. Цікаво, що для таких відео навіть створено окремий проект «Майстерня аграрія», який користується популярністю серед фермерів. Такі відео компанія може знімати і власними силами, не залучаючи продакшн.

  • Інтерв’ю з фермерами

На прикладі окремих господарств компанія показує, як діють їхні засоби для захисту рослин, дають корисні поради по термінам та дозуванням препаратів. Цікаво, що у відео погоджуються зніматися фермери, отримуючи за це бонуси від Syngenta. Разом з командою продакшну Adshot Agency компанія знімає сезонні «включення» з полів.

  • Адаптація іноземних 3D роликів компанії

Чудовий варіант отримати відео гарної якості – це адаптувати ролик зарубіжних колег. Політика компанії дозволяє це робити, а весь процес займає буквально пару днів. В роликах просто перекладається та замінюється текст. Цікаво, що і свої напрацювання компанія може віддавати закордонним колегам на адаптацію.

  • Анімаційні 2D та 3D ролики

Недорогий у виробництві спосіб прорекламувати новий або актуальний для сезону продукт – створити анімаційний ролик. Він може бути суто продуктовим, або ігровим. Цікаво, бо такі ролики виходять навіть на ТВ, адже їхня ЦА – всі, у кого є хоч маленький город або дача. Наприклад, Adshot Agency створила для препарата Проклейм, який використовується на картоплі, комбінований ролик зі стоковими відео, 2D та 3D анімацією.

  • Повноцінні зйомочні відео

Масштабні зйомки, захоплюючий сюжет та візуальні ефекти притаманні й аграрному сектору. Адже конкуренція на ринку дуже висока, тому високі й ставки. Кожен гравець намагається привернути увагу фермера не лише якісним продуктом, але й якісною рекламою.

Тож, аграрний сектор доволі активно виробляє рекламну відео продукцію та може позмагатися з іншими рекламодавцями. А креативним агентствам та продакшнам повного циклу, на кшталт Adshot Agency варто звернути увагу на клієнтів в агросекторі.