Всі знають, якою нав'язливою може бути реклама. Іноді вона настільки набридає, що викликає реакцію абсолютно зворотну тій, на яку вона була розрахована. Разом з тим при грамотному підході рекламу можна зробити дуже позитивною і такою, що запам'ятовується. Головне підійти до справи правильно. Допоможе в цьому рекламне агентство «BRANDME», сайт https://brandme.in.ua/, яке підходить до просування кожного бренду творчо і креативно. Працююча тут злагоджена команда зробить все можливе, щоб забезпечити ввіреному їй проекту швидкий розвиток. Для цього можуть бути використані різні рекламні продукти, що гарантують ефективність для кожного персонального випадку.

Наприклад, тут можуть запропонувати клієнту так звану пасивну рекламу, виконану на сувенірній продукції. Це популярний сьогодні напрямок, і він чудово себе зарекомендував. Основна перевага такої реклами в тому, що сувеніри, на відміну від флаєрів і листівок, ніхто не викидає. Вони після вручення можуть використовуватися ще кілька років і весь цей час виступати в якості носіїв ненав'язливою реклами.

Рекламні сувеніри - ефективний метод просування бренду

Напевно всі помічали, що співробітники великих компаній часто одягнені в фірмовий одяг з логотипом. Це може бути не повний комплект одягу, а лише окрема деталь - футболка або бейсболка, краватка, шийна хустина. Відмінними рекламними носіями є прикрашені фірмовими емблемами і логотипами щоденники, календарі, папки, ручки, флешки, чашки або пакети. Такі вироби можуть використовуватися безпосередньо в офісах, видаватися разом з продукцією на презентаціях, даруватися партнерам і клієнтам. Фактично вони дозволяють вирішити одночасно кілька завдань - використовувати за призначенням, рекламувати компанію і підвищувати її імідж.

Окремо варто згадати пакети з рекламними написами. Їх виробництво обходиться недорого, особливо коли мова йде про великі партії. Разом з тим пакети можуть бути використані при реалізації продукції, а потім рекламувати бренд ще якийсь час до моменту, коли вони будуть викинуті. Тобто це теж відмінний варіант ефективної пасивної реклами.