Інтернет маркетинг є комплексом заходів спрямованих на:

  • збільшення продажів в онлайн середовищі;
  • створення позитивного іміджу компанії;
  • підвищення ваги компанії на ринку;
  • досягнення маркетингових цілей.

Інтернет маркетинг має відмінні риси в реалізації від «реальної» рекламної компанії, про що детальніше ви можете дізнатися на сайті valentyn-pavelko.com інтернет маркетолога Валентина Павелко.

Що включає інтернет-маркетинг

Він включає в себе:

  1. SEO оптимізацію, спрямовану на підвищення трафіку сайту.
  2. SMM просування у соц.мережах.
  3. PPC – просування у мережі, коли оплата стягується за скоєний клік.
  4. Відео реклама в Інтернеті.
  5. Розсилання електронних листів.
  6. Розкрутка груп та каналів у сучасних месенджерах.
  7. Партнерську програму.

Інтернет маркетинг включає у собі великий перелік значних заходів. Серед них не лише онлайн маніпуляції з брендбуком та особистим іміджем, а й створення оптимальних умов для проведення вебінарів та конференцій, розробку стратегій спілкування з клієнтом тощо.

Демонстрація реклами відбувається завдяки різним девайсам. Ноутбук, смартфон, телевізор, годинник і т.д. Будь-який пристрій, що має дисплей, підходить для рекламації, і чим ширше стає їх список, тим частіше реклама знаходиться на увазі, отже - підвищує впізнаваність вашого продукту. Виходячи з цього можна відзначити, що онлайн маркетинг – інструмент не лише «сьогодення», а й «майбутнього». Немале значення має і логотип компанії, розробити дизайн якого допоможе сайт Валентина Павелко.

Інтернет маркетинг та особистий сайт

Сьогодні структура соціальних мереж і месенджерів настільки розвинена, що багато хто помилково вважає, що особистий сайт і зовсім не потрібен. Продавати свій продукт можна через інстаграм чи телеграм, а уявити свою компанію легко у фейсбук чи лінкдін. Однак, мати власний сайт просто необхідно, навіть якщо ви реалізуєте моно продукт або пропонуєте свої власні послуги. Навіщо?

Почнемо з практики. Будь-яка більш-менш успішна компанія має власний сайт. Ви, напевно, самі, як користувачі, знайомитеся з ресурсом перед тим, як скористатися тією чи іншою послугою. Власний сайт підвищує впізнаваність та допомагає створити певний імідж у мережі. При цьому хороший сайт створює позитивну репутацію, поганий – відповідно погану. Привабливий дизайн сайту відобразить ваші серйозні наміри на ринку та дасть зрозуміти конкурентам, хто тут бос. Коли сайт не працює Ми вже миттєво згадали про «поганий сайт», але що це означає на практиці? Професійне просування сайту описане Валентином Павелко на сторінці його сайту https://valentyn-pavelko.com/prosuvannya-saytu.

Убогий дизайн. Якщо робити сайт, то робити його красиво, сучасно та стильно. Некоректне заповнення. Як відомо, зустрічають по одязі, проводжають по ... у нашому випадку - за наповненням. Цікава інформація про компанію, захоплюючий блог, стильне відео, яскраві картинки і т.д. Це все приверне увагу та змусить користувача затриматись на вашому сайті.