Стартер - це пристрій, який використовується для запуску автомобіля. Він повільно витісняється електродвигунами гібридних систем, проте його кінець ще не настав, і це відбудеться не так скоро. Двигун постійного струму, який споживає струм від акумулятора, відповідає за його привід. Правильна робота стартера залежить від функціональності батареї.

Стартер багаторазово піддається високим навантаженням під час запалювання, тому з часом він починає виходити з ладу. Навіть найменшу несправність в системі стартера не слід недооцінювати. Це може привести до знерухомлення автомобіля. Не потрібно використовувати автомобільну майстерню для попередньої діагностики. Це можуть бути механічні або електричні несправності, які можна відчути і почути на ранніх стадіях відмови.

Новий або відновлений стартер?

Найпростіший спосіб ремонту - це замінити його, придбавши на сайті UA.starter.ms. Ви також можете віддати стартер на регенерацію, хоча цей метод недостатньо ефективний. Не кожна несправність може бути виправлена, і не всі компоненти пристрою можуть бути відновлені.

Загалом, стартери працюють роками, тому, якщо ви не можете дозволити собі новий, можете сміливо ризикувати покупкою вживаного.

Стартер є важливою частиною автомобіля, тому перед зимою варто перевірити його стан. Його правильна робота врятує нерви і гроші водія.

Типові помилки системи запуску

Несправний стартер може розрядити або пошкодити акумулятор. Які типові симптоми, пов'язані з його відмовою?

Запалювання не працює

Це відбувається досить часто. Однак причина зазвичай полягає в системі, яка контролює роботу стартера. У старих автомобілях все досить тривіально - немає електричного з'єднання з землею через корозію. Кабель обривається і вільно висить поруч з пристроєм. У такій ситуації поточні з'єднання повинні бути ретельно перевірені. Другою причиною може бути несправність електромагнітного перемикача, який необхідно замінити. Ще однією причиною може бути розряджена батарея.

Стартер стукає

Стук в стартері найчастіше викликаний часткової розрядкою акумулятора. Під час запуску водій чує серію ударів електричного вимикача. Все тому, що напруга занадто низька. Проте, поодинокі клацання є ознакою зносу цього типу елемента. Стартер поводиться аналогічно, коли щітки зношені.

Занадто повільне обертання стартера

У цьому випадку найбільш поширеним є низький рівень заряду батареї або неправильний контакт електричних контактів, викликаний забрудненням. Контакти на електромагнітному перемикачі також можуть бути забруднені. Інша причина, яка перешкоджає правильному обертанню пристрою, - це значний знос щіток або пошкодження підшипників ковзання.

Стартер не провертає колінвал

Це дуже серйозна відмова механізму зчеплення, яку не можна недооцінювати. Колінчастий вал з'єднаний зі стартером через маховик із зубчатим кільцем. Зірочка невеликого діаметру і запускає двигун. В результаті несправності стартове колесо не зачіпається з зубчастим кільцем двигуна. В цьому випадку краще всього їхати в автомобільну майстерню.

Стартер видає занадто багато шуму

Якщо стартер видає гучний шум під час роботи, це вказує на його знос. Зазвичай це стосується з'єднувальних муфт. Зношена шестерня також створює небажаний шум.

Іншим типом відмови запуску двигуна може бути заклинювання перемикача або блокування системи зчеплення, або навіть відмова запалювання. Вони призводять до руйнування стартера.