Кулінарні ентузіасти діляться на дві групи:

  • ті, хто любить виходити з дому і перекусити в ресторані, милуючись його інтер'єром, насолоджуючись його атмосферою завдяки доброзичливому обслуговування і пізніше оцінюючи його в Інтернеті;
  • ті, які люблять замовляти їжу з доставкою додому, сидіти на дивані перед телевізором і проводити час з близькими.

Обидва способи використання послуг громадського харчування мають багато позитивних і негативних сторін, і також варто мати на увазі, що ці позитивні сторони можуть бути негативними для деяких людей, і навпаки.

Їжа з доставкою

Замовляючи доставку їжі по телефону або через додаток, потрібно пам'ятати, що її потрібно дочекатися. Час очікування сильно варіюється і залежить від багатьох факторів, в залежності від ресторану або незалежно від нього. Прикладом є Famiglia. Саме на сайті цієї авторитетної компанії у вас є можливість спробувати страви з різних куточків світу, а швидка доставка їжї з ресторану la Famiglia не забариться.

Постачальник з невідомих ресурсів не завжди прибуває вчасно з різних причин, а іноді буває, що доставлена  їжа охолола. Однак це, безумовно, зручний варіант, так як не вимагає виходити з дому і витрачати час на поїздки. Однак ви не можете судити про сам заклад, замовивши їжу на винос, а можете судити тільки про якість їжі. Додатковим недоліком також є вартість доставки.

Їжа в ресторані

Є безумовно переваги й в споживанні їжі в ресторані, тому що тоді ви можете оцінити всі послуги, що надаються рестораном, такі як декор, обслуговування, атмосфера, час очікування їжі... На жаль, тоді вам доведеться присвятити свій час і мати бажання дістатися до ресторану, і не завжди, особливо взимку, вам цього хочеться. Однак це може бути позитивним моментом, коли ви знаходитеся поруч з рестораном і можете перекусити там «по дорозі» або коли у вас дійсно є вільний час, наприклад, між заняттями в університеті.

Підводячи підсумок, обидва методи використання послуг громадського харчування мають свої переваги і недоліки. Проте багато що залежить від характеру споживачів і їх бажання.